Infolinka

+420 543 216 031

Reklamace, záruka, vrácení zboží

Za svými produkty si stojíme

Kvalitě našeho zboží věříme, u paletových vozíků a rudlů nabízíme zdarma zapůjčení náhrady po dobu reklamace (doprava po Brně zdarma).

Záruka na zboží je 24 měsíců (nebo 1000mth) pro koncového zákazníka, pokud není uvedeno jinak.

Pro osoby právnické a fyzické podnikající je záruka na zboží 12 měsíců (nebo 1000mth).

Záruka se nevztahuje na vady opotřebením.

Jako záruční list slouží daňový doklad nebo potvrzený návod (potvrzován je pouze k některým vozíkům).
Na vybrané zboží lze zakoupit prodlouženou záruku. Podmínky jsou uvedeny u jednotlivých produktů. Prodloužená záruka má stejné podmínky jako záruka klasická.

Záruka 6 měsíců na servis

Náš servis je poctivý. Jako důkaz kvality dáváme na námi provedené opravy záruku nadstandardních 6 měsíců místo zákonných 3 měsíců. 

Vrácení zboží ve 14denní lhůtě

Spotřebitelé mohou zakoupené zboží vrátit ve 14denní lhůtě. Vrátit je možné pouze nepoškozené a neopotřebené zboží. Vrácení zboží ve 14 lhůtě se nevztahuje na služby. Při vrácení prosím předložte doklad potvrzující zakoupení zboží u nás. Při vrácení bude vrácena zaplacená cena zboží bez nákladů prodávajícího na dopravu (u dopravy zdarma bude doprava určena podle ceníku dopravného). Náklady na vrácení zboží zpět budou účtovány stejných sazeb jako pro doručení dle ceníku dopravy. Při vracení zboží nám doručte vyplněný formulář na odstoupení od smlouvy:

Stáhnout PDF s formulářem na odstoupení od smlouvy

Reklamace

Všechny reklamace zboží zakoupeného u nás probíhají na naší prodejně. Na vyřízení reklamace máme 30denní lhůtu, snažíme se však reklamace vyřídit v co nejkratší možné době. Pro vyřízení reklamace si prosím připravte doklad potvrzující zakoupení zboží u nás a pokud zboží posíláte, přiložte vyplněný reklamační formulář:

Stáhnout PDF s reklamačním formulářem

Průběh reklamace:

1. možnost A. Zboží doručte na naši prodejnu (Adresa: Zábrdovická 18/10a, 615 00 Brno) pro rychlejší vyřízení reklamace.

B. Zboží v záruční lhůtě při nahlášení reklamace odvezeme od oznámení vady do 48 hodin na vlastní náklady (vlastní přepravou nebo dopravcem)
2. možnost A. Vada bude posouzena servisním technikem a bude rozhodnuto o uznání/neuznání reklamace. V případě uznání vady odstraníme a zboží na vlastní náklady dopravíme zpět.

B. V případě neuznání reklamace Vás kontaktujeme, domluvíme se zda chcete vady odstranit za ceny v běžném ceníku servisu a po zaplacení na zálohovou fakturu nebo dobírkou posíláme zpět (včetně ceny za obě přepravy).

Nezříkáme se odpovědnosti za naše zboží a služby. Chceme aby zákazník dostal to co si zaplatil. Neuznány budou vady způsobené uživatelem.

Ze zákulisí naší práce

Sledujte více na