Error: Your Requested widget "MDTF " is not in the widget list.
  • [do_widget_area blog_sidebar]
    • [do_widget_area footer_sidebar]
      • [do_widget_area shop_sidebar]
        • [do_widget_area sidebar_menu_sidebar]
          • [do_widget_area top_menu_sidebar]
            • [do_widget_area widgets_for_shortcodes]
              • [do_widget id="metadatafilter_search-18"]
              • [do_widget id="woocommerce_product_categories-5"]
              • [do_widget id="woocommerce_top_rated_products-2"]
              • [do_widget id="categories-6"]
              • [do_widget id="email-subscribers-3"]
              • [do_widget id="ajaxy_sf_widget-2"]
            • [do_widget_area wp_inactive_widgets]

              Infolinka: 720 051 452  

              Po - Pá    7 00     –  15 30

            • Nejčastější dotazy

              • Je možný osobní odběr?

                Ano, na naší kamenné prodejně v Brně na Kšírové.
              • Jak dlouhá je záruka na zboží?

                Pokud není uvedeno jinak, je to 24 měsíců a to i pro podnikající subjekty, protože víme co prodáváme a našemu zboží věříme. Více zde.
              • Můžu u Vás nechat servisovat zboží po skončení záruky nebo zboží koupené jinde?

                Ano, přímo na brněnské prodejně máme servis a opravujeme i cizí zboží. Kontaktujte nás nebo vozík přivezte a my Vám řekneme, zda je oprava možná.
              • Koupil jsem Váš vozík a nesplňuje, co jsem očekával můžu ho vrátit?

                Ano, nepoškozené zboží můžete vrátit do 14 dní. Náklady na dopravu hradí kupující, a pokud využil akce na dopravu zdarma, musí uhradit její cenu podle běžného ceníku.
              • Jak můžu uplatnit záruku? Co když nejsem z Brna?

                Nejrychlejší cestou je reklamovat zboží přímo na naší prodejně v Brně. Za naše zboží ručíme, a proto se neschováváme, pokud se něco stane. Pokud to máte do Brna daleko nebo nemáte k dispozici auto, které zboží přepraví, zavolejte nám a my se o dopravu postaráme. Pokud reklamace bude oprávněná, bude to na naše náklady. Tam i zpět. Stačí si připravit doklad prokazující zakoupení.
              • Jak mám vrátit zboží ve 14denní lhůtě?

                Opět nejlepší cestou je doručení přímo na naši prodejnu. Můžete nás ale kontaktovat a my dopravu zařídíme. Ke zboží přiložte kopii dokladu prokazujícího zakoupení. Peníze budou vráceny stejným způsobem jako při platbě, pokud se nedomluvíme jinak.
              Hello. Add your message here.
              Sleva až 726,- Kč. Mimořádná akce na vybrané paletové vozíky Akce končí za