Nejčastější dotazy

  • Je možný osobní odběr?

    Ano, na naší kamenné prodejně v Brně na Kšírové.
  • Jak dlouhá je záruka na zboží?

    Pokud není uvedeno jinak, je to 24 měsíců a to i pro podnikající subjekty, protože víme co prodáváme a našemu zboží věříme. Více zde.
  • Můžu u Vás nechat servisovat zboží po skončení záruky nebo zboží koupené jinde?

    Ano, přímo na brněnské prodejně máme servis a opravujeme i cizí zboží. Kontaktujte nás nebo vozík přivezte a my Vám řekneme, zda je oprava možná.
  • Koupil jsem Váš vozík a nesplňuje, co jsem očekával můžu ho vrátit?

    Ano, nepoškozené zboží můžete vrátit do 14 dní. Náklady na dopravu hradí kupující, a pokud využil akce na dopravu zdarma, musí uhradit její cenu podle běžného ceníku.
  • Jak můžu uplatnit záruku? Co když nejsem z Brna?

    Nejrychlejší cestou je reklamovat zboží přímo na naší prodejně v Brně. Za naše zboží ručíme, a proto se neschováváme, pokud se něco stane. Pokud to máte do Brna daleko nebo nemáte k dispozici auto, které zboží přepraví, zavolejte nám a my se o dopravu postaráme. Pokud reklamace bude oprávněná, bude to na naše náklady. Tam i zpět. Stačí si připravit doklad prokazující zakoupení.
  • Jak mám vrátit zboží ve 14denní lhůtě?

    Opět nejlepší cestou je doručení přímo na naši prodejnu. Můžete nás ale kontaktovat a my dopravu zařídíme. Ke zboží přiložte kopii dokladu prokazujícího zakoupení. Peníze budou vráceny stejným způsobem jako při platbě, pokud se nedomluvíme jinak.
Hello. Add your message here. tu Akce platí do 16.2.2020.
Nakupte elektrické paletové vozíky s Li-Ion baterií za zaváděcí ceny. Akce končí za
Nakupovat
Potřebujete pomoc s objednávkou?
720 051 452 Po-Pá 7:00-16:00