Nejčastější dotazy

  • Je možný osobní odběr?

    Ano, na naší kamenné prodejně v Brně na Kšírové.
  • Jak dlouhá je záruka na zboží?

    Pokud není uvedeno jinak, je to 24 měsíců a to i pro podnikající subjekty, protože víme co prodáváme a našemu zboží věříme. Více zde.
  • Můžu u Vás nechat servisovat zboží po skončení záruky nebo zboží koupené jinde?

    Ano, přímo na brněnské prodejně máme servis a opravujeme i cizí zboží. Kontaktujte nás nebo vozík přivezte a my Vám řekneme, zda je oprava možná.
  • Koupil jsem Váš vozík a nesplňuje, co jsem očekával můžu ho vrátit?

    Ano, nepoškozené zboží můžete vrátit do 14 dní. Náklady na dopravu hradí kupující, a pokud využil akce na dopravu zdarma, musí uhradit její cenu podle běžného ceníku.
  • Jak můžu uplatnit záruku? Co když nejsem z Brna?

    Nejrychlejší cestou je reklamovat zboží přímo na naší prodejně v Brně. Za naše zboží ručíme, a proto se neschováváme, pokud se něco stane. Pokud to máte do Brna daleko nebo nemáte k dispozici auto, které zboží přepraví, zavolejte nám a my se o dopravu postaráme. Pokud reklamace bude oprávněná, bude to na naše náklady. Tam i zpět. Stačí si připravit doklad prokazující zakoupení.
  • Jak mám vrátit zboží ve 14denní lhůtě?

    Opět nejlepší cestou je doručení přímo na naši prodejnu. Můžete nás ale kontaktovat a my dopravu zařídíme. Ke zboží přiložte kopii dokladu prokazujícího zakoupení. Peníze budou vráceny stejným způsobem jako při platbě, pokud se nedomluvíme jinak.
Potřebujete pomoc s objednávkou?
720 051 452 Po-Pá 7:00-15:30