Infolinka

+420 605 100 202

Nejčastejší dotazy

Je možný osobní odběr?

Ano, na naší kamenné prodejně v Brně na Kšírové.

Jak dlouhá je záruka na zboží?

Pokud není uvedeno jinak, je to 24 měsíců a to i pro podnikající subjekty, protože víme co prodáváme a našemu zboží věříme. Více zde.

Můžu u Vás nechat servisovat zboží po skončení záruky nebo zboží koupené jinde?

Ano, přímo na brněnské prodejně máme servis a opravujeme i cizí zboží. Kontaktujte nás nebo vozík přivezte a my Vám řekneme, zda je oprava možná.

Koupil jsem Váš vozík a nesplňuje, co jsem očekával můžu ho vrátit?

Ano, nepoškozené zboží můžete vrátit do 14 dní. Náklady na dopravu hradí kupující, a pokud využil akce na dopravu zdarma, musí uhradit její cenu podle běžného ceníku

Jak můžu uplatnit záruku? Co když nejsem z Brna?

Nejrychlejší cestou je reklamovat zboží přímo na naší prodejně v Brně. Za naše zboží ručíme, a proto se neschováváme, pokud se něco stane. Pokud to máte do Brna daleko nebo nemáte k dispozici auto, které zboží přepraví, zavolejte nám a my se o dopravu postaráme. Pokud reklamace bude oprávněná, bude to na naše náklady. Tam i zpět. Stačí si připravit doklad prokazující zakoupení.

Jak mám vrátit zboží ve 14denní lhůtě?

Opět nejlepší cestou je doručení přímo na naši prodejnu. Můžete nás ale kontaktovat a my dopravu zařídíme. Ke zboží přiložte kopii dokladu prokazujícího zakoupení. Peníze budou vráceny stejným způsobem jako při platbě, pokud se nedomluvíme jinak.

 

Ze zákulisí naší práce

Sledujte více na